Christus Rex

Bl. Alojzije Stepinac nam govori I.


,,Ja sam na ovaj teški položaj došao pokorivši se želji vrhovnog poglavara, sv. Oca. Zato velim - in Te Domine speravi (u tebe se Gospodine uzdam). Ufam se da će se i na meni ispuniti riječi: “Izbavit ću ga jer me ljubi; zakrilit ću ga jer poznaje ime moje” (Ps. 90, 14). Moja je nakana i cilj čist. Slijediti nauku križa te bez ikakvoga straha braniti katoličku istinu. Pravednost prema onoj - dilexi justitiam et odi iniquitatem (ljubio sam pravdu a mrzio na zlo) - to je moje načelo. Ogavnost prema svakoj nepravdi bila je duboko usađena u mojoj duši, kao što je i ljubav prema pravdi. Pa kao što sam bio za dobro svoga naroda spreman dati sve, tako sam spreman na sve i za Crkvu katoličku, koja me je od najranije mladosti učila dati svakome, što je njegovo i ljubiti ljude istinskom ljubavi.ˮ


(Nagovor prigodom imenovanja 3. lipnja 1934., Izvor: Propovijedi, poruke, govori; Zagreb 2000.)

Arhiva bloga

Glasnik: